loading...
جدید ترین اخبار ورزشی
ميلاد بازدید : 5 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)

مهاجم هلندي بايرن مونيخ از زماني‌که در سال 2009 از رئال مادريد به بايرن مونيخ ملحق شده به عناوين قهرماني زيادي با باواريايي‌ها دست يافته که سرآمد آنها سه‌گانه قهرماني آلمان و اروپا در فصل گذشته بود اما اين مهاجم 30 ساله قصد دارد همچنان با بايرن مونيخ عناوين ديگري را به کلکسيون افتخاراتش اضافه کند.

به نقل از تسنيم، آرين روبن در گفت‌و‌گو با نشريه «بيلد» آلمان گفت: اينکه بايرن آخرين باشگاهم باشد مي‌تواند عالي باشد. ما تيم فوق‌العاده‌اي داريم و از اينکه در اينجا هستم، خوشحالم. آينده درخشاني در انتظار ما است و مي‌خواهم چند عنوان قهرماني ديگر با بايرن مونيخ کسب کنم. با بودن در اين باشگاه خارق‌العاده مي‌توانم به اين هدفم برسم.

وي افزود: واقعاً نمي‌توانم آليانتس آره‌نا را ترک کنم. وقتي جوان بودم مي‌خواستم در تيم بزرگي بازي کنم ولي در حال حاضر تيمي بزرگ‌تر از بايرن نيست. وقتي سن کمتري داشتم براي تيم‌هاي چلسي و رئال مادريد بازي کردم ولي بايد بگويم که من در حال حاضر در بهترين تيم دنيا عضويت دارم.

مهاجم هلندي سرخپوشان مونيخ که قرارداد فعلي‌اش با بايرن تا سال 2015 خاتمه مي‌يابد عنوان کرد در آستانه تمديد قراردادش با اين تيم به مدت 2 سال ديگر است.

روبن در پايان خاطر نشان کرد: تنها يک جلسه ديگر از مذاکراتم با باشگاه براي تمديد قراردادم باقي مانده و اگر در آن جلسه همه از مذاکرات راضي باشيم همه چيز حل خواهد شد. هم من و هم باشگاه قصد تمديد قراردادم را داريم و در حال حاضر مسئله روي جزئيات قرارداد است. قطعاً مشکلي در اين مورد وجود ندارد. برخي جاها خوانده‌ام که من به خاطر رقم دستمزدم تا به امروز قراردادم را تمديد نکرده‌ام ولي بايد بگويم که اين موضوع صحت ندارد.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام ورزش هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 11
  • بازدید کلی : 690
  • کدهای اختصاصی

    گروه G

    تیم امتیاز اختلاف گل آلمان 7 5 ایالات متحده آمریکا 4 0 پرتغال 4 -3 غنا 1 -2