loading...
جدید ترین اخبار ورزشی
ميلاد بازدید : 5 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)

ماتزاري براي اولين بار به عنوان سرمربي اينتر، حضور در دربي ميلان را تجربه مي کند و مي داند که اين ديدار از چه اهميتي براي مردم اين شهر برخوردار است.  به گزارش گل، او به خبرنگاران گفت:" البته دربي ميلان براي هواداران اهميت زيادي دارد اما من به عنوان سرمربي اينتر، تلاش مي کنم تا زمان آغاز بازي، به اين موضوع فکر نکنم. در حال حاضر، کم کم دستم مي آيد که دربي ميلان واقعا چيست.  من بايد روي کمک به تيم براي بازي مقابل ميلان تمرکز کنم و بازيکنان مي توانند آماده اين ديدار شوند. من بيشتر به اين مسئله فکر مي کنم که بازيکنانم به سبک بازي مورد نظر من تطبيق پيدا کنند؛ سبکي که تماشاي آن لذت بخش باشد؛ يک سبک تهاجمي و مالکانه.  دربي بيش از سه امتياز اهميت دارد. ما به هواداران مان نزديک هستيم و اين را مي دانيم. بعضي از بازي ها مي تواند به اعتماد نفس تيم هم کمک کند و از نظر رواني هم موثر باشد.  پيروزي در اين ديدار اعتماد به نفس ما براي بقيه فصل را دو چندان مي کند. اگر اوضاع خوب پيش نرود، من بايد برنامه جديدي بريزم و به ديدارهاي بعدي فکر کنيم."  به تازگي شايعاتي در مورد انتقال فردي گوارين به يکي از باشگاه هاي ليگ برتري منتشر شد و ماتزاري معتقد است که اين شايعات، تنها باعث افزايش انگيزه اين ستاره اروگوئه اي شده است.  " من مي بينم که گوارين به اين شايعات چطور پاسخ داده است. من چند جلسه شخصي با او داشتم و احساس مي کنم که او در زمين با 100 درصد پتانسيلش بازي مي کند."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام ورزش هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 13
  • بازدید کلی : 692
  • کدهای اختصاصی

    گروه G

    تیم امتیاز اختلاف گل آلمان 7 5 ایالات متحده آمریکا 4 0 پرتغال 4 -3 غنا 1 -2