loading...
جدید ترین اخبار ورزشی
ميلاد بازدید : 8 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

علي دايي در واکنش به اينکه 250 ميليون تومان پاداش بازيکنان پرسپوليس که از طرف علي پروين پرداخت شده در اختيار او قرار دارد، گفت: باشگاه پرسپوليس يک ريال به من پول نداده هرچند مشکل ما اصلا پاداش نيست. مشکل بچه‌هاي من وعده و وعيدهايي است که در 3،4 ماه گذشته به آنها داده شده و متاسفانه هيچ کدام هم عملي نشده است.

به گزارش تسنيم، وي در مورد صحبت‌هاي علي پروين که گفته بود پاداش پيروزي مقابل سپاهان را پرداخت کرده است، اظهار داشت: هفته پيش که من با هيئت مديره محترم و مديرعامل محترم جلسه داشتم ايشان به من قول پرداخت بخشي از مطالبات بازيکنان را داد ولي نمي‌دانم چرا ايشان در حال حاضر چنين مصاحبه‌اي را انجام داده است.

سرمربي پرسپوليس ادامه داد: آقايان به من قول پرداخت 3،4 ميليارد تومان از مطالبات بازيکنان را دادند که بايد در اين هفته انجام مي‌شد ولي اين اتفاق رخ نداد. من اين خبر را روز پنج‌شنبه به اطلاع بازيکنان رساندم و از آنها خواستم که به مسائل مالي فکر نکنند و تمام ذهن خود را به هواداران و پيروزي مقابل سپاهان معطوف کنند.

دايي تصريح کرد: همه ديدند بچه‌هاي ما مقابل سپاهان چطور غيرتمندانه و شرافتمندانه بازي کردند. باز هم لازم مي‌دانم اين تذکر را بدهم که هيچ چيز پنهاني بين من و بازيکنانم وجود ندارد که بخواهم آن را از بازيکنان پنهان کنم. تمام تلاش ما اين است که هر چه زودتر مشکلات حل شود.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام ورزش هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 20
  • بازدید کلی : 699
  • کدهای اختصاصی

    گروه G

    تیم امتیاز اختلاف گل آلمان 7 5 ایالات متحده آمریکا 4 0 پرتغال 4 -3 غنا 1 -2